Search:
ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΓΙΑ ΥΠΝΟ - Living In - Θεσσαλονίκη Καλαμαριά - Γκλαβάκης
20311
post-template-default,single,single-post,postid-20311,single-format-standard,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-1.2.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΓΙΑ ΥΠΝΟ

Living In Θεσσαλονίκη Γκλαβάκης Μπάνιο Κουζίνα Πλακάκια
Αυγ 26 2017

ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΓΙΑ ΥΠΝΟ

Η διαρρύθμιση ενός άνετου χώρου είναι κάτι περισσότερο από μοντέρνα έπιπλα και συμπληρωματικά χρώματα. Έπιπλα καλής ποότητας είναι σημαντικά για την παραγωγικότητα και την άνεση, ενώ παράλληλα, ο σχεδιασμός και η σωστή επιλογή των επίπλων διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του ύπνου σας.

Σε αυτό το άρθρο απαριθμούμε μερικά από τα σημαντικά στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν δημιουργείτε μια φοιτητική κρεβατοκάμαρα. Ένας χαλαρός και ευχάριστος χώρος θα κάνει τον φοιτητικό χώρο κάτι παραπάνω από έναν χώρο διαμονής και μελέτης.

Ένα καλό στρώμα είναι απαραίτητο για μια ξεκούραστη νύχτα. Έρευνα του National Sleep Foundation (2011) διαπίστωσε ότι το 92% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι ένα άνετο στρώμα αποτελεί τη σημαντικότερη πτυχή ενός καλού ύπνου. Τα ανθεκτικά υφάσματα και το κατάλληλο στρώμα είναι τα βασικά σημεία που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν εξετάζετε διαφορετικές επιλογές.<br />

1. Στρώμα
ΣτρώμαΈνα καλό στρώμα είναι απαραίτητο για μια ξεκούραστη νύχτα. Έρευνα του National Sleep Foundation (2011) διαπίστωσε ότι το 92% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι ένα άνετο στρώμα αποτελεί τη σημαντικότερη πτυχή ενός καλού ύπνου. Τα ανθεκτικά υφάσματα και το κατάλληλο στρώμα είναι τα βασικά σημεία που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν εξετάζετε διαφορετικές επιλογές.
Απαιτείται κατάλληλη στήριξη για τη σωστή ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης κατά τη διάρκεια του ύπνου, ενώ τα ανθεκτικά υφάσματα εξασφαλίζουν τη μακροζωία του στρώματος. Η προσθήκη ενός καλύμματος, το οποίο μπορεί να πλυθεί στο πλυντήριο, μπορεί να βελτιώσει την άνεση ενός στρώματος αλλά και να κρατήσει τα αλλεργιογόνα μακριά.
Αν και τα στρώματα είναι επένδυση , δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να διαρκέσουν για μια ζωή. Οι ειδικοί προτείνουν την αντικατάστασή τους κάθε επτά ή οκτώ χρόνια. Στην πραγματικότητα, κάθε φορά που το στρώμα αρχίζει να είναι άμορφο ή άβολο, είναι ένδειξη για την αντικατάσταση του.

2. Φωτισμός
Ο φωτισμός παίζει μεγάλο ρόλο στο πόσο καλά κοιμόμαστε, επειδή το σώμα αντιδρά διαφορετικά στους δροσερούς και ζεστούς τόνους φωτισμού.

Το μπλε φως, που εκπέμπεται από ηλεκτρικές συσκευές και λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας, μπορεί να είναι ευεργετικό κατά τη διάρκεια της ημέρας και μελέτης, ωστόσο το βράδυ μπορεί να διαταράξει το σώμα και να επηρεάσει τον κιρκάδιο ρυθμό του.

Ο κίτρινος και πορτοκαλί φωτισμός, από την άλλη πλευρά, θα βοηθήσει να κοιμηθείτε, και μπορεί να ωφελήσει στην καταπολέμηση των επιπτώσεων του μπλε φωτός από τις ηλεκτρονικές συσκευές όπως laptop και κινητά.

Κρατήστε το μπλε φωτισμό σε χώρους που είναι πιο πιθανό να περνάτε χρόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας (όπως η κουζίνα), και να εγκαταστήσετε απαλότερο κίτρινο φωτισμό στα υπνοδωμάτια. Εναλλακτικά, οι λευκοί λαμπτήρες για φωτιστικά γραφείου είναι εξαιρετικοί για τη μελέτη και σε συνδυασμό με κίτρινα φώτα οροφής μπορούν να προσφέρουν το καλύτερο αποτέλεσμα.

3. Κουρτίνες
Η εξωτερική φωτορύπανση μπορεί εύκολα να διαρρεύσει μέσα από τα παράθυρα και να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου. Ένα καλό σετ κουρτινών μπορεί να την ελαχιστοποιήσει, ενώ οι κουρτίνες συσκότισης μπορούν να βοηθήσουν στην εξασφάλιση μιας αδιάκοπης νύχτας ξεκούρασης.

4. Συνδυασμός χρωμάτων
Η Φωτεινή και ζωηρή διακόσμηση μπορεί να είναι αισθητικά ευχάριστη, αλλά όσο αναφορά το σχεδιασμό ενός δωματίου, πρέπει να υπάρχει ισορροπία μεταξύ της εντυπωσιακής διακόσμησης και του χρώματος. Υπάρχουν πολλές έρευνες σχετικά με την ψυχολογία του χρώματος και ποιες είναι οι πλέον κατάλληλες για την κρεβατοκάμαρα.

Σε αντίθεση με το μπλε φως, ένα μπλε σχέδιο χρώματος είναι χαλαρωτικό και προάγει χαλάρωση. Άλλα δροσερά χρώματα, όπως το γκρι και το πράσινο, έχουν επίσης καταπραϋντική επίδραση. Φροντίστε να εξετάσετε και να συνδυάσετε τους κατάλληλους χρωματισμούς για να δημιουργήσετε μια γαλήνια ατμόσφαιρα.

5. Θερμοκρασία

Μια χαμηλή θερμοκρασία δωματίου προκαλεί πτώση της θερμοκρασίας του κορμού, η οποία με τη σειρά της σηματοδοτεί στο σώμα ότι είναι καιρός να ξεκουραστεί. Ένα υπερβολικά ζεστό δωμάτιο εμποδίζει αυτή τη φυσική πτώση της θερμοκρασίας, καθιστώντας πιο δύσκολη την επίτευξη σωστού ύπνου. Η ιδανική θερμοκρασία για έναν βαθύ, αδιάκοπο ύπνο είναι 18 ° C

Τα μεγάλα παράθυρα μπορούν εύκολα να παρέχουν δροσερό φρέσκο αέρα στο δωμάτιο. Να σημειωθεί ότι όλοι έχουν διαφορετικές προτιμήσεις για τις θερμοκρασίες που νιώθουν άνετα, η σωστή επιλογή θερμοκρασίας θα πρέπει πάντα να εξαρτάται από την προσωπική προτίμηση μας

6. Αποθήκευση

Ο μέσος άνθρωπος ξοδεύει το ένα τρίτο της ζωής του στο υπνοδωμάτιο, οπότε δεν αποτελεί έκπληξη ότι συχνά υπερφορτώνουμε το συγκεκριμένο χώρο με πολλά αντικείμενα. Βουνά ρούχων και ακατάστατα γραφεία δημιουργούν μια αίσθηση ακαταστασίας και ατέλειας στο χώρο.

Η ακαταστασία μπορεί να οδηγήσει σε άγχος που με τη σειρά του, μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο. Οι επιλογές αποθήκευσης -είτε πρόκειται για αποθηκευτικό χώρο κάτω από κρεβάτι είτε για συρτάρια και μπαούλα – μπορούν να ενθαρρύνουν μια καθαρή και οργανωμένη διάταξη δωματίου.

0 Comments
Share Post
No Comments

Post a Comment